Tandartsenpraktijk Noah's Ark: 2018 oktober

foto02 100pxbVanochtend is de oprichter en voorzitter van het kindertehuis Noah’s Ark (en pappa van allllllllle kinderen) Piet Buitendijk uitgebreid behandeld als eerste patiënt. Het keiharde voorwerk heeft z’n vruchten afgeleverd.
De computer is volledig bijgewerkt en draait op volle toeren.
Het team is nu begonnen met alle tandheelkundige behandelingen weg te werken. Tevens moesten er nog wat laatste controles gedaan worden en vanmiddag stond in het teken van voorbereiden op de volgende week.
Een jonge knul met een volledig trauma door een auto-ongeluk, heeft Sabine de tanden van opgebouwd. Volgende week gaat zij zijn missende boventanden restaureren met een autologe etsbrug.
foto01 400pxbIn wit vlnr Sabine, Ranneke, Jacquelina en KevinZe hebben tevens meerdere stafleden van hun kiespijn af geholpen.

Hoera de apparatuur werkt nu al twee dagen als een zonnetje!!

Het reparatiewerk tussen alle bedrijven door heeft zijn vruchten afgeworpen. De secondairy controles van S 4 konden ze vandaag ook nog doen en dan is alles klaar met het voorwerk en kan er vlgd week verder gegaan worden met alle restauraties die in de tandartskamer gedaan worden. Het werk van Kevin zit er op.
Ranneke doet vanaf nu alle computerwerk en invoer.

Vanaf vanavond een weekend lang uitrusten in Jinja! Dik verdiend!
Geniet ervan KANJERS!