Tandartsenpraktijk Noah's Ark: 2018

De samenwerking tussen de hulpjes en het team verloopt heerlijk. Gisteren kwam Patricia (zij is de enige van de hulpjes die op het terrein woont) weer langs voor een spelletje in de avond. Vanochtend is het tandheelkundig team weer verder gegaan waar ze gisteren waren gebleven. Dat wil zeggen dat ze verder zijn gegaan met de behandelingen van de middelbare scholieren. Vandaag hebben ze de 3e klassers en een gedeelte van de 4e klassers behandeld. Daarnaast hadden ook weer een aantal juffrouwen, meesters en aunties (alle vrouwelijke personeelsleden worden bij Noah’s Ark ‘Aunty’ genoemd) de tandheelkundige praktijk gevonden voor controle en eventuele behandeling.

01 200pxb02 Anouck en Mariska 200pxbAnouck en Mariska03 Sigrid mondhygieniste 200pxbSigrid behandelt een middelbare scholier

04 Mariska behandelt op de veranda 200pxbMariska behandelt op de veranda05 Arjen behandelt een middelbare school student 200pxbArjen behandelt een middelbare school student

Na werktijd besloot het team een rondje over het terrein te lopen. Direct werden ze gezellig vergezeld door een aantal kinderen die hen maar wat graag wilden rondleiden naar hun kamer, de eetzaal, de kerk, de farm en nog een aantal plekken.

06 200pxb07 200pxb08 200pxb

09 200pxb11 De wasserette 200pxb12 Caroline 200pxbCaroline
Vannacht om 3 uur werd de kinderschare bij Noah’s Ark uitgebreid met een babymeisje dat te vondeling was gelegd. Ze hebben haar Caroline genoemd, gewassen, schone kleertjes en een lekker flesje babyvoeding gegeven. De grootste gift was troost en liefde. Het team heeft haar met warmte verwelkomd.