Tandartsenpraktijk Noah's Ark: 2017

Ina Gortemaker van Echten Tandartsassistente  Ina Gortemaker-van Echten
Ina is sinds 1977 werkzaam als tandartsassistente en doorgegroeid naar preventie-assistente, paro-preventieassistente en heeft in 2013 haar opleiding voor tandheelkundige behandelingen bij kinderen afgerond.
Zij heeft haar werkzaamheden verricht in heel veel praktijken, met verschillende werkvelden en wisselende taken en functies.
Ina werkt nog steeds elke dag met veel enthousiasme. Voor de 6e keer mee naar Uganda is echt geweldig! Zij kijkt er enorm naar uit weer mee te mogen als vrijwilliger met de hulpverleningsorganisatie Stichting HUG, deze keer in het kindertehuis Noah's Ark.
Met de aantekening kindertandheelkunde in de pocket zal zij daar heel veel kinderen en ook volwassenen haar hulp kunnen aanbieden.

Kevin Herbert KiberuTandarts Kevin Herbert Kiberu
Nadat Kevin in 2013 zijn diploma Public Health Officer-Dentistry heeft behaald heeft hij ervaring opgedaan als tandarts-vrijwilliger voor Rotary Uganda en Rotary International van 2012 tot heden in afgelegen gebieden.
Tevens heeft hij hulp geboden bij de organisatie: Hope Smiles International (2014-2015) Hij werkte daar als tandarts en zijn taken waren: diagnostisering, behandelplannen maken en tandheelkundige hulp bieden, waaronder prothesen afdrukken en maken, poetsinstrukties en tandheelkundige hygiëne instrueren.
In 2013 en 2014 heeft Kevin voor de organisatie Kyetume Community Based Healthcare Programm dezelfde taken als hierboven uitgevoerd.

In 2016 heeft hij voor onze stichting in de sloppenwijk Polota geweldig werk geleverd.

BoazTandarts Boaz Jardel Mwezigwa
In 2007 haalde Boaz zijn diploma in de Public Health Dentistry.
Hij heeft sindsdien gewerkt voor lokale publieke - en privé projekten in de tandheelkunde.
In 2015 heeft hij voor onze stichting het tandheelkundig team in de sloppenwijk Polota ondersteund.
Boaz vindt het belangrijk de arme en onbevoorrechte mensen van hun kiespijn te helpen.
Hij verheugt zich de kinderen van het kindertehuis Noah's Ark op hoog tandheelkundig niveau te mogen behandelen.
.