Tandartsenpraktijk Noah's Ark: 2015

Marianne DikkersMarianne Dikkers

Marianne Dikkers is 49 jaar en heeft 28 jaar ervaring als tandartsassistente. Een groot deel van haar carrière heeft ze gewerkt in de tandheelkundige zorg voor geestelijk en lichamelijk gehandicapte mensen. Ook heeft ze veel ervaring met kindertandheelkunde en angstbegeleiding.
Marianne is in oktober 2013 en in maart 2014 ook voor de stichting HUG bij Noah's ark geweest en was wederom zo enthousiast over dit project dat ze niet kon wachten om opnieuw naar Uganda te gaan.

"Het geeft mij een goed gevoel om iets voor deze mensen te mogen betekenen."

Claudia MulderClaudia Mulder

Claudia Mulder is 48 jaar en al ruim 20 jaar tandartsassistente. Ze heeft in verschillende praktijken gewerkt en ervaring opgedaan en is nu al een aantal jaren een collega van Marianne. Ook heeft ze al 8 jaar met Roelof samen gewerkt. Door de verhalen van Marianne is ze enthousiast geworden en zou ze zelf graag met eigen ogen willen zien en ervaren hoe groot de impact van slechte voorzieningen en armoede op de mondverzorging kan zijn. Deze reis naar Uganda ziet ze als een uitdaging om haar bestaande kennis en vaardigheden in te kunnen zetten in dit project en zodoende haar steentje bij te kunnen dragen.