Maria Matthijsse is een van de tandartsassistentes die deelnemen aan de tandheelkundige werkweek 2012 (zie Tandartsenteam 2012).
Op vrijdag 13 juli a.s. organiseert Maria een verkoping/fair in haar woonplaats Meliskerke. Ze hebben daar dan allerlei nieuwe spullen, er komt een kapster, er staat een ijsbakfiets met boerderij-ijs, er is gebakken vis, een heel leuk spel voor de kinderen en nog veel meer.....
Van de opbrengst van die verkoping wil Maria een gedeelte aan de Stichting HUG geven, maar tevens gebruikt zij ook een gedeelte om haar reis naar Uganda te financieren. Last but not least zal zij een gedeelte gebruiken om de mensen in Uganda te helpen d.m.v. bepaalde spullen die ze daar kunnen gebruiken.

Maria heeft al een mooi bedrag gekregen van vrienden en wil dat ook daarvoor gebruiken. In een van de eerste weken van het nieuwe schooljaar zal zij een presentatie geven aan de kinderen van groep 4 t/m groep 8 en ook daaraan verbindt zij deze actie. De kinderen van groep 8 zullen langs de deuren gaan om bloembollen te verkopen, de opbrengst van deze actie is geheel voor onze stichting. En nu maar hopen dat de kinderen erg enthousiast van Maria's verhaal worden, zodat ze lekker veel bloembollen verkopen!!

Na haar reis naar Uganda, zal zij nog een keer op de school vertellen hoe de reis en het werk is geweest!!

Veel succes Maria!!!

Enkele foto's van de verkoopdag van 13 juli 2012:

CupcakeworkshopCupcakeworkshopVerkoping op 13 juli 2012Verkoping op 13 juli 2012

De fraaie locatieDe fraaie locatieOok de ritjes op het paard brachten geld op.Ook de ritjes op het paard brachten geld op.